Facility-Management

To Betterteam προτείνει: 5 καίριες ερωτήσεις προς υποψήφιους Facilities Managers

Το Betterteam, ένας ιστότοπος ο οποίος διαχειρίζεται αγγελίες από 172,000 και πλέον επιχειρήσεις, προτείνει 5 ερωτήσεις-κλειδιά κατά την πρόσληψη Facilities Managers, ακόμα και άλλων υποψηφίων.

Οι Διαχειριστές Εγκαταστάσεων (Facilities Managers) διαχειρίζονται τις υπηρεσίες κτιρίων και διασφαλίζουν ότι ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εργαζομένων. Είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργία κατάλληλου εργασιακού περιβάλλοντος, τη διασφάλιση επαρκών υπηρεσιών τροφοδοσίας και αυτόματης πώλησης και την εγκατάσταση και συντήρηση επαρκών υποδομών επικοινωνιών, μεταξύ άλλων καθηκόντων.

Όταν παίρνετε συνεντεύξεις από Facilities Managers, οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν υψηλά επίπεδα ενέργειας και να επιδεικνύουν εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες. Οι κακοί υποψήφιοι δεν θα έχουν διαπροσωπικές δεξιότητες και θα αγωνίζονται να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά και κάποιες φορές, επαρκώς.

Οι 5 Ερωτήσεις είναι οι εξής:

1. Πώς θα διασφαλίζετε την κάλυψη των αναγκών όλου του προσωπικού εργασίας;

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να περιγράψουν την υιοθέτηση μιας μεθοδικής, εξαιρετικά οργανωμένης προσέγγισης για τη διαχείριση του φόρτου εργασίας τους. Αναζητήστε υποψηφίους που τηρούν λεπτομερείς λογαριασμούς όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και αναλαμβάνουν προληπτική δράση για να διασφαλίσουν ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται πάντα και ότι οι υποψήφιοι δεν υστερούν ποτέ με τα καθήκοντά τους.

2. Η διαχείριση των εγκαταστάσεων συνοδεύεται από μεγάλη πίεση. Πώς τα πας υπό πίεση;

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να περιγράφουν προηγούμενες εμπειρίες όπου διαχειρίστηκαν με επιτυχία καταστάσεις υψηλής πίεσης και τις δεξιότητες που έχουν αναπτύξει δουλεύοντας σε αυτές τις καταστάσεις.

3. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η πιο σημαντική ποιότητα σε έναν Διαχειριστή Εγκαταστάσεων;

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να αναφέρουν τις καλές οργανωτικές δεξιότητες και την προσοχή στη λεπτομέρεια ως βασικά χαρακτηριστικά σε έναν Διαχειριστή Εγκαταστάσεων.

4. Πώς θα επιλύατε μια διαφορά μεταξύ εσάς και ενός υπαλλήλου που είναι εργαζόμενος στην εταιρεία/πελάτη;

Οι Διαχειριστές Εγκαταστάσεων συχνά ασχολούνται με εργαζόμενους που είναι δυσαρεστημένοι με τις υπηρεσίες κτιρίων. Σε τέτοιες εκδηλώσεις, οι υποψήφιοι πρέπει να χρησιμοποιήσουν καλές δεξιότητες ακρόασης για να κατανοήσουν ποιες είναι οι ανησυχίες τους και να τους ενημερώνουν σχετικά με την κατάσταση της συντήρησης ή των επισκευών. Το να τους κρατάς πάντα ενήμερους είναι κρίσιμο.

5. Περιγράψτε μια εμπειρία όπου κάνατε λάθος στα καθήκοντά σας. Πώς διόρθωσες το λάθος σου;

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να αναγνωρίζουν τη σημασία της επιμέλειας στα καθήκοντά τους και τον τρόπο με τον οποίο η εποπτεία μπορεί να οδηγήσει σε επιχειρησιακές δυσκολίες για την επιχείρηση που στεγάζεται. Αναζητήστε ιστορίες όπου οι υποψήφιοι έσφαλαν, διόρθωσαν το λάθος τους και έμαθαν ένα πολύτιμο μάθημα από την εμπειρία.

ΠΗΓΗ

Share: