Facility-Management

  ΡΟΗ
Νέα απόφαση για τις Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
Renewable & Storage #3 Forum
Το Ξενοδοχειακό Design, οι Πωλήσεις και το Housekeeping στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2021
Procurement Conference 2021
Πόλεις vs κλιματική αλλαγή: Ανάγκη για πληροφόρηση και δίκτυα στην Ελλάδα
Πως να κερδίσετε τον καθημερινό αγώνα για την άνεση των ενοίκων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η νέα (υποχρεωτική;) πραγματικότητα
5 συμβουλές για καλύτερη διαχείριση του προϋπολογισμού σας
Workplaces of Prosperity | STIRIXIS Group
Για 4η συνεχόμενη χρονιά διεξάγεται το Athens Investment Forum με κορυφαίους ομιλητές
Πυρκαγιές στην Ελλάδα | Πώς να βοηθήσετε
Η Manifest στους πιο ελκυστικούς εργοδότες της Ελλάδας
Συμβάσεις διαχείρισης εγκαταστάσεων: Λίγα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε
Τα “πράσινα” ξενοδοχεία πρωταγωνιστές του αύριο
Climatherm Energy 2022
Next
Prev

Sponsors:

Συνηθισμένα ζητήματα ανθρώπινου δυναμικού που επηρεάζουν άμεσα τους διαχειριστές εγκαταστάσεων

Ενώ το HR διαχειρίζεται ζητήματα απασχόλησης και η διαχείριση εγκαταστάσεων ασχολείται με το σχεδιασμό του χώρου εργασίας και την υγεία των εργαζόμενων, τα δύο τμήματα μοιράζονται την ίδια οπτική: αντιμετώπιση των αναγκών των εργαζομένων.

Συχνά, η δράση του ενός τμήματος (ή η αδράνεια) επηρεάζει το άλλο. Ας δούμε μερικά ζητήματα ανθρώπινου δυναμικού που μπορούν να επηρεάσουν άμεσα την εργασία σας ως διαχειριστής εγκαταστάσεων.

Νέες προσλήψεις

 

Η πρόσληψη νέων υπαλλήλων είναι κατά κύριο λόγο ευθύνη του διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά αυτή η διαδικασία απαιτεί επίσης τη συμμετοχή ενός διαχειριστή εγκαταστάσεων.

Θα χρειαστεί να συνεργαστείτε με τον FM καθώς και τον επόπτη του υπαλλήλου για να καθορίσετε την τοποθέτηση γραφείου και τη ρύθμιση πρόσβασης στην ασφάλεια (η οποία μπορεί να περιλαμβάνει τόσο φυσική όσο και ασφάλεια IT) Μπορεί επίσης να αναμένεται να χειριστείτε πρακτικές ασφάλειας στο χώρο εργασίας , όπως η ενημέρωση του σχεδίου εκκένωσης εργαζομένων ή η κατάρτιση της νέας πρόσληψης σχετικά με τις διαδικασίες ασφάλειας στο γραφείο. Για να βεβαιωθείτε ότι δεν παραβλέπετε τίποτα, έχετε μια διαδικασία για νέους υπαλλήλους.

Εταιρική κουλτούρα

 

Η διατήρηση ενός θετικού, σεβασμού και επαγγελματικού περιβάλλοντος εργασίας μπορεί να εμπίπτει στην ομπρέλα HR, αλλά όπως γνωρίζετε, ο χώρος γραφείου μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διάθεση και την παραγωγικότητα .

Πολλοί οργανισμοί σήμερα αλλάζουν σταδιακά τους χώρους γραφείων τους για να αντανακλούν τις αξίες τους .

Από τη σύγχρονη διακόσμηση έως τους ευέλικτους open space χώρους, ο σχεδιασμός του χώρου εργασίας επηρεάζει τη συνολική κουλτούρα μιας εταιρείας. Ως FM, αναζητάτε συνεχώς τρόπους για να αυξήσετε την παραγωγικότητα, την ικανοποίηση και τη δημιουργικότητα στο εργασιακό περιβάλλον. Εάν έχετε παρατηρήσει ότι η κουλτούρα του οργανισμού σας έχει υποστεί, μπορείτε να συνεργαστείτε με το ανθρώπινο δυναμικό για να προσδιορίσετε ποιες αλλαγές μπορούν να γίνουν στον χώρο εργασίας για να ενθαρρύνετε τη δημιουργικότητα και να βελτιώσετε το ηθικό.

 

Ευέλικτo ωράριο εργασίας

 
Σχεδόν το 3% του αμερικανικού εργατικού δυναμικού επιλέγει να εργάζεται από το σπίτι στο μισό χρόνο. Ενώ αυτές οι ρυθμίσεις έχουν τεθεί σε εφαρμογή από τον HR Manager, ένας διαχειριστής εγκαταστάσεων θα πρέπει να βοηθήσει με τις διευθετήσεις των θέσεων εντός του εργασιακού χώρου.
 
 
Το βασικό νήμα που συνδέει κάθε ένα από αυτά τα ζητήματα είναι η επικοινωνία. Όσο περισσότερο συνεργάζονται η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και εγκαταστάσεων, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η επίλυση ζητημάτων και οι αλλαγές στους γραφειακούς χώρους.

Είναι σημαντικό ένα σύστημα στο οποίο ο HR Manager να μπορεί να στείλει εκ των προτέρων ειδοποίηση για τυχόν αιτήματα στον διαχειριστή της εγκατάστασης. Ως FM, θα πρέπει να ανταποκριθείτε αποτελεσματικά για να διασφαλίσετε ότι το εργασιακό περιβάλλον παραμένει άνετο και παραγωγικό για όλους.

Share: