Facility-Management

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση εγκαταστάσεων

Στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι εταιρίες διαχείρισης εγκαταστάσεων δεν μπορούν να παρακάμψουν εφαρμογές όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram όσον αφορά την επικοινωνία και την προώθηση των εγκαταστάσεών σας. Για τις περισσότερες εταιρείες διαχείρισης εγκαταστάσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται κυρίως ως εργαλείο επικοινωνίας, αλλά μπορεί επίσης να είναι πολύ πολύτιμα στον τρόπο με τον οποίο προωθείτε τις ομάδες, τα πρωταθλήματα και τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις σας. Το ερώτημα δεν είναι αν πρέπει ή όχι να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκτενώς, αλλά πώς πρέπει να το χρησιμοποιήσετε.
Στη σημερινή ανάρτηση, θα μιλήσουμε γενικά για τους καλούς τρόπους χρήσης των κοινωνικών μέσων για τη διαχείριση εγκαταστάσεων.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επικοινωνία

Η πιο βασική χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το FM βρίσκεται στο πλαίσιο της επικοινωνίας. Ακόμη και οι πιο “αποσυνδεδεμένες” εταιρείες εξακολουθούν να έχουν τουλάχιστον μια σελίδα στο Facebook που παρέχει ενημερώσεις σχετικά με τη πορεία της εταιρείας, τι κάνει και πως το κάνει. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι το Facebook προσφέρει πολλές διαφορετικές οδούς για τον εξορθολογισμό της ομαδικής επικοινωνίας που συνήθως δεν χρησιμοποιούνται.
Εργαλεία όπως οι ομάδες Facebook, θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα να επικοινωνήσετε με τους υποψήφιους πελάτες σας.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προώθηση

Η πιο κακοδιαχειρισμένη πτυχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους Facility Managers είναι με τις προσφορές. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε το όραμα και την επωνυμία των εγκαταστάσεών σας, επειδή οδηγεί σε επισκεψιμότητα και βελτιώνει τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης. Επιτρέπει επίσης στους ανθρώπους να μοιράζονται αυτό που συμβαίνει στις εγκαταστάσεις σας και να μιλούν γι’ αυτό με τους φίλους και την οικογένειά τους. Ωστόσο, για να χρησιμοποιήσετε αυτά τα πράγματα, πρέπει να έχετε μια στρατηγική.
Οι  Facility Managers αγωνίζονται να προωθήσουν μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης επειδή δεν είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες σας θέλουν να μιλήσουν για εσάς! Δώστε τους ένα μέρος για να το κάνουν και δώστε τους σωστά και πρακτικά θέματα για να μιλήσουν.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ανάπτυξη

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ευεργετικά είναι η μέτρηση της ανάπτυξής σας. Παρακολουθώντας την αφοσίωση και την επισκεψιμότητα των επόμενων χρηστών, μπορείτε να δείτε ποιος μιλάει και αλληλεπιδρά με τα έργα σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν να αναπτύξουν την επωνυμία τους, αλλά θα σας δείξουν επίσης πού υστερείτε και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις προσπάθειές σας. Θα σας δείξει επίσης αν είστε στάσιμοι και πρέπει να αλλάξετε κάτι, είτε αυτή είναι η στρατηγική σας, είτε ακόμα και η επωνυμία σας.

Share: