Πως να επιλέξετε φορτιστή ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Προς την Άνοιξη και συγκεκριμένα εντός Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει…
Στη Manifest, η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί τη μεγαλύτερη ικανοποίηση!
Παρότι τη χρονιά αυτή βιώσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις, μείναμε δίπλα στους πελάτες μας και δεν
σταματήσαμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, έχοντας ως προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτησή τους.
Νιώθουμε μεγάλη χαρά και τιμή που λαμβάνουμε το Customer Distinction Award στην κατηγορία: «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Experience: Organization of the Υear», από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών – ΕΙΕΠ!
Το βραβείο αυτό απονέμεται για την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Αναγνωρίζεται η ύπαρξη υψηλών προτύπων Εξυπηρέτησης Πελατών σε έναν Οργανισμό. Η Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών χαρακτηρίζει έναν Οργανισμό που βρίσκεται σε διαρκή αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη, συλλέγει, αναλύει και διαχειρίζεται δεδομένα σχετικά με αυτόν, παράγει και διαχέει νέα γνώση, αναπτύσσεται, αυτοβελτιώνεται και μαθαίνει συνεχώς με σκοπό τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για τον πελάτη που υπερβαίνουν τις προσδοκίες του.
Προς την Άνοιξη και συγκεκριμένα εντός Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει…
Προς την Άνοιξη και συγκεκριμένα εντός Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει…
Στην υλοποίηση ενός προγράμματος-μαμούθ, που θα αναβαθμίσει αισθητικά την Αθήνα…
Το Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή» 2021-2027 διαμορφώνεται βάσει του…
Τον σημαντικό ρόλο του ενεργειακού τομέα για την οικονομία και…
Πως η αξιοποίηση του IOT και του AI θα μεταμορφώσουν…