Facility-Management

  ΡΟΗ
Νέα απόφαση για τις Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
Renewable & Storage #3 Forum
Το Ξενοδοχειακό Design, οι Πωλήσεις και το Housekeeping στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2021
Procurement Conference 2021
Πόλεις vs κλιματική αλλαγή: Ανάγκη για πληροφόρηση και δίκτυα στην Ελλάδα
Πως να κερδίσετε τον καθημερινό αγώνα για την άνεση των ενοίκων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η νέα (υποχρεωτική;) πραγματικότητα
5 συμβουλές για καλύτερη διαχείριση του προϋπολογισμού σας
Workplaces of Prosperity | STIRIXIS Group
Για 4η συνεχόμενη χρονιά διεξάγεται το Athens Investment Forum με κορυφαίους ομιλητές
Πυρκαγιές στην Ελλάδα | Πώς να βοηθήσετε
Η Manifest στους πιο ελκυστικούς εργοδότες της Ελλάδας
Συμβάσεις διαχείρισης εγκαταστάσεων: Λίγα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε
Τα “πράσινα” ξενοδοχεία πρωταγωνιστές του αύριο
Climatherm Energy 2022
Next
Prev

Sponsors:

Manifest: Customer Distinction Award από το ΕΙΕΠ

Στη Manifest, η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί τη μεγαλύτερη ικανοποίηση!

Παρότι τη χρονιά αυτή βιώσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις, μείναμε δίπλα στους πελάτες μας και δεν
σταματήσαμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, έχοντας ως προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτησή τους.

Νιώθουμε μεγάλη χαρά και τιμή που λαμβάνουμε το Customer Distinction Award στην κατηγορία: «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Experience: Organization of the Υear», από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών – ΕΙΕΠ!

Το βραβείο αυτό απονέμεται για την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Αναγνωρίζεται η ύπαρξη υψηλών προτύπων Εξυπηρέτησης Πελατών σε έναν Οργανισμό. Η Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών χαρακτηρίζει έναν Οργανισμό που βρίσκεται σε διαρκή αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη, συλλέγει, αναλύει και διαχειρίζεται δεδομένα σχετικά με αυτόν, παράγει και διαχέει νέα γνώση, αναπτύσσεται, αυτοβελτιώνεται και μαθαίνει συνεχώς με σκοπό τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για τον πελάτη που υπερβαίνουν τις προσδοκίες του.

ΒΙΝΤΕΟ

ΠΗΓΗ