Πως να επιλέξετε φορτιστή ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Προς την Άνοιξη και συγκεκριμένα εντός Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει…
Περισσότερα από 20 love brands μοιράζονται με το κοινό τα success stories τους, μιας χρονιάς γεμάτης προκλήσεις!
Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεχίσουν να καινοτομούν και να βελτιώνονται για να διατηρήσουν τους καταναλωτές ευχαριστημένους και να μείνουν στην κορυφή των τελευταίων τάσεων εξυπηρέτησης πελατών.
Όποιο και να είναι το αγοραστικό περιβάλλον – digital, physical, phygital, online ή mobile – προϋποθέτει άριστη διαχείριση προκλήσεων και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.
Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο συμφωνoύν ότι η εξυπηρέτηση πελατών καθορίζει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Οι κύριοι πυλώνες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας συνδυασμός εργαλείων, συστημάτων και διαδικασιών που μετατρέπουν τη στρατηγική της επιχείρησης σε ικανοποίηση πελατών.
Οι 3 πυλώνες στους οποίους βασίζονται οι εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν την επιχειρηματική τους υπόθεση το 2021 είναι:
Share:
Προς την Άνοιξη και συγκεκριμένα εντός Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει…
Προς την Άνοιξη και συγκεκριμένα εντός Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει…
Στην υλοποίηση ενός προγράμματος-μαμούθ, που θα αναβαθμίσει αισθητικά την Αθήνα…
Το Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή» 2021-2027 διαμορφώνεται βάσει του…
Τον σημαντικό ρόλο του ενεργειακού τομέα για την οικονομία και…
Πως η αξιοποίηση του IOT και του AI θα μεταμορφώσουν…