Πως τα self test θωρακίζουν τον χώρο εργασίας έναντι του Covid-19
Συμπληρωματικό πυλώνα στην εθνική στρατηγική διαγνωστικών ελέγχων αποτελούν τα self…
Περισσότερα από 20 love brands μοιράζονται με το κοινό τα success stories τους, μιας χρονιάς γεμάτης προκλήσεις!
Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεχίσουν να καινοτομούν και να βελτιώνονται για να διατηρήσουν τους καταναλωτές ευχαριστημένους και να μείνουν στην κορυφή των τελευταίων τάσεων εξυπηρέτησης πελατών.
Όποιο και να είναι το αγοραστικό περιβάλλον – digital, physical, phygital, online ή mobile – προϋποθέτει άριστη διαχείριση προκλήσεων και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.
Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο συμφωνoύν ότι η εξυπηρέτηση πελατών καθορίζει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Οι κύριοι πυλώνες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας συνδυασμός εργαλείων, συστημάτων και διαδικασιών που μετατρέπουν τη στρατηγική της επιχείρησης σε ικανοποίηση πελατών.
Οι 3 πυλώνες στους οποίους βασίζονται οι εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν την επιχειρηματική τους υπόθεση το 2021 είναι:
Share:
Συμπληρωματικό πυλώνα στην εθνική στρατηγική διαγνωστικών ελέγχων αποτελούν τα self…
Το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι επενδύσεις σε τεχνολογικές υποδομές και…
Στόχος του συνεδρίου είναι να αποτελέσει τον πυλώνα όπου θα…
Η πανδημία επέφερε σημαντική στροφή των καταναλωτικών συνηθειών προς τις…
Παρατάθηκε μέχρι 31.12.2021 η προθεσμία αρχικής επιθεώρησης και καταχώρησης των…
Η σημερινή οικονομική συγκυρία οδήγησε στην ανάδειξη της ανάγκης για…