Facility-Management

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών – Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

Περισσότερα από 20 love brands μοιράζονται με το κοινό τα success stories τους, μιας χρονιάς γεμάτης προκλήσεις!

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021 | Live Online & Interactive

Διοργανωτής: Boussias Communications
 

Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεχίσουν να καινοτομούν και να βελτιώνονται για να διατηρήσουν τους καταναλωτές ευχαριστημένους και να μείνουν στην κορυφή των τελευταίων τάσεων εξυπηρέτησης πελατών.

Όποιο και να είναι το αγοραστικό περιβάλλον – digital, physical, phygital, online ή mobile – προϋποθέτει άριστη διαχείριση προκλήσεων και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.

Το συνέδριο

Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο συμφωνoύν ότι η εξυπηρέτηση πελατών καθορίζει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Οι κύριοι πυλώνες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας συνδυασμός εργαλείων, συστημάτων και διαδικασιών που μετατρέπουν τη στρατηγική της επιχείρησης σε ικανοποίηση πελατών.

Οι 3 πυλώνες στους οποίους βασίζονται οι εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν την επιχειρηματική τους υπόθεση το 2021 είναι:

  • Εξυπηρέτηση πελατών ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε, σε διάφορα κανάλια
  • Αυτοματοποίηση για τον εξορθολογισμό των πολλαπλών καναλιών υποστήριξης σε μία πλατφόρμα
  • Η εξυπηρέτηση πελατών που γίνεται μέσω αυτοματοποίησης δεν πρέπει να είναι πολύπλοκη.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ AGENDA

Θεματολογία

Τα success stories των κορυφαίων love brands αντλούν το περιεχόμενό τους από θεματολογία όπως:
  1. Omnichannel Customer Service: επικοινωνήστε με τους οι πελάτες σας σε όλα τα μέσα
  2. Χρησιμοποιείστε τα Social Media για να συνδεθείτε με τους τους πελάτες σας
  3. AI και Machine Learning είναι σημαντικά για την βελτίωση του CX με χαμηλό κόστος
  4. To UX είναι το κλειδί στην εξυπηρέτηση πελατών
  5. Εξατομίκευση: αναπόσπαστο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών
  6. Εξυπηρέτηση πελατών ως μέρος της κουλτούρας της εταιρείας
  7. Αυτοματοποιημένη αυτοεξυπηρέτηση – γρήγορη και αποτελεσματική
  8. Βοήθεια σε πραγματικό χρόνο μέσω video chat or live chat 
  9. Mobile first: η εξυπηρέτηση των πελατών μέσω κινητών τηλεφώνων είναι βασική
  10. Crisis Managementοι πελάτες χρειάζονται διαφάνεια στην επικοινωνία

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Share: