Facility-Management

  ΡΟΗ
Νέα απόφαση για τις Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
Renewable & Storage #3 Forum
Το Ξενοδοχειακό Design, οι Πωλήσεις και το Housekeeping στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2021
Procurement Conference 2021
Πόλεις vs κλιματική αλλαγή: Ανάγκη για πληροφόρηση και δίκτυα στην Ελλάδα
Πως να κερδίσετε τον καθημερινό αγώνα για την άνεση των ενοίκων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η νέα (υποχρεωτική;) πραγματικότητα
5 συμβουλές για καλύτερη διαχείριση του προϋπολογισμού σας
Workplaces of Prosperity | STIRIXIS Group
Για 4η συνεχόμενη χρονιά διεξάγεται το Athens Investment Forum με κορυφαίους ομιλητές
Πυρκαγιές στην Ελλάδα | Πώς να βοηθήσετε
Η Manifest στους πιο ελκυστικούς εργοδότες της Ελλάδας
Συμβάσεις διαχείρισης εγκαταστάσεων: Λίγα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε
Τα “πράσινα” ξενοδοχεία πρωταγωνιστές του αύριο
Climatherm Energy 2022
Next
Prev

Sponsors:

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών – Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

Περισσότερα από 20 love brands μοιράζονται με το κοινό τα success stories τους, μιας χρονιάς γεμάτης προκλήσεις!

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021 | Live Online & Interactive

Διοργανωτής: Boussias Communications
 

Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεχίσουν να καινοτομούν και να βελτιώνονται για να διατηρήσουν τους καταναλωτές ευχαριστημένους και να μείνουν στην κορυφή των τελευταίων τάσεων εξυπηρέτησης πελατών.

Όποιο και να είναι το αγοραστικό περιβάλλον – digital, physical, phygital, online ή mobile – προϋποθέτει άριστη διαχείριση προκλήσεων και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.

Το συνέδριο

Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο συμφωνoύν ότι η εξυπηρέτηση πελατών καθορίζει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Οι κύριοι πυλώνες για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας συνδυασμός εργαλείων, συστημάτων και διαδικασιών που μετατρέπουν τη στρατηγική της επιχείρησης σε ικανοποίηση πελατών.

Οι 3 πυλώνες στους οποίους βασίζονται οι εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν την επιχειρηματική τους υπόθεση το 2021 είναι:

  • Εξυπηρέτηση πελατών ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε, σε διάφορα κανάλια
  • Αυτοματοποίηση για τον εξορθολογισμό των πολλαπλών καναλιών υποστήριξης σε μία πλατφόρμα
  • Η εξυπηρέτηση πελατών που γίνεται μέσω αυτοματοποίησης δεν πρέπει να είναι πολύπλοκη.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ AGENDA

Θεματολογία

Τα success stories των κορυφαίων love brands αντλούν το περιεχόμενό τους από θεματολογία όπως:
  1. Omnichannel Customer Service: επικοινωνήστε με τους οι πελάτες σας σε όλα τα μέσα
  2. Χρησιμοποιείστε τα Social Media για να συνδεθείτε με τους τους πελάτες σας
  3. AI και Machine Learning είναι σημαντικά για την βελτίωση του CX με χαμηλό κόστος
  4. To UX είναι το κλειδί στην εξυπηρέτηση πελατών
  5. Εξατομίκευση: αναπόσπαστο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών
  6. Εξυπηρέτηση πελατών ως μέρος της κουλτούρας της εταιρείας
  7. Αυτοματοποιημένη αυτοεξυπηρέτηση – γρήγορη και αποτελεσματική
  8. Βοήθεια σε πραγματικό χρόνο μέσω video chat or live chat 
  9. Mobile first: η εξυπηρέτηση των πελατών μέσω κινητών τηλεφώνων είναι βασική
  10. Crisis Managementοι πελάτες χρειάζονται διαφάνεια στην επικοινωνία

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Share: