Facility-Management

  ΡΟΗ
Νέα απόφαση για τις Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
Renewable & Storage #3 Forum
Το Ξενοδοχειακό Design, οι Πωλήσεις και το Housekeeping στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2021
Procurement Conference 2021
Πόλεις vs κλιματική αλλαγή: Ανάγκη για πληροφόρηση και δίκτυα στην Ελλάδα
Πως να κερδίσετε τον καθημερινό αγώνα για την άνεση των ενοίκων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η νέα (υποχρεωτική;) πραγματικότητα
5 συμβουλές για καλύτερη διαχείριση του προϋπολογισμού σας
Workplaces of Prosperity | STIRIXIS Group
Για 4η συνεχόμενη χρονιά διεξάγεται το Athens Investment Forum με κορυφαίους ομιλητές
Πυρκαγιές στην Ελλάδα | Πώς να βοηθήσετε
Η Manifest στους πιο ελκυστικούς εργοδότες της Ελλάδας
Συμβάσεις διαχείρισης εγκαταστάσεων: Λίγα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε
Τα “πράσινα” ξενοδοχεία πρωταγωνιστές του αύριο
Climatherm Energy 2022
Next
Prev

Sponsors:

Hospitality Facilities Management: Δημιουργώντας καλύτερη εμπειρία στον επισκέπτη

Τα στεγνωτήρια μαλλιών, ο κλιματισμός και οι τηλεοράσεις ήταν κάποτε δημοφιλείς συσκευές και ανέσεις που προσφέρονται στα πιο exclusive ξενοδοχεία, αλλά σήμερα, οι επισκέπτες αναμένουν αυτά και πολλά άλλα. Με την άνοδο των διαδικτυακών ιστότοπων κρατήσεων που επιδιώκουν να προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες και υπερσύγχρονες ανέσεις στις φθηνότερες τιμές, τα ξενοδοχεία χρειάζονται έναν τρόπο να ξεχωρίζουν και να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των επισκεπτών. Όπως εξηγείται από την Starfleet Research, τα σημερινά ξενοδοχεία προσπαθούν να προσφέρουν Wi-Fi σε όλους τους τομείς, tablets στο δωμάτιο και είσοδο χωρίς κλειδί για τους επισκέπτες. Ευτυχώς, η διαχείριση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας εξελίχθηκε για να ανταποκριθεί σε αυτές τις αυξανόμενες προσδοκίες και να προσφέρει καλύτερες εμπειρίες στους επισκέπτες χρησιμοποιώντας τις παρακάτω οδούς:

1. Η διαχείριση εγκαταστάσεων φιλοξενίας δημιουργεί μια ευχάριστη εμπειρία, με εξοπλισμό χωρίς προβλήματα

Οι παραδοσιακές ανάγκες πληροφορικής στα ξενοδοχεία συνεχίζουν να αυξάνονται. Αντί να ενσωματώνεται συνεχώς αυτά τα αυξανόμενα κόστη και να ελπίζετε για το καλύτερο, η διαχείριση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικά την πλήρη διαδικασία, δημιουργώντας μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους επισκέπτες. Ένα μόνο πρόβλημα στην τεχνολογία μπορεί να σηματοδοτήσει ολόκληρη την εμπειρία ενός επισκέπτη. Έτσι, η διαχείριση των συνδεδεμένων εγκαταστάσεων φιλοξενίας βοηθά τους διαχειριστές να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται όλες τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου, από τις σημερινές έξυπνες τηλεοράσεις έως τα tablet στο δωμάτιο και πολλά άλλα.

2. Το Σύστημα Διαχείρισης Ακινήτων χειρίζεται τις διαδικασίες κρατήσεων, check-in και χρέωσης

Οι επισκέπτες αναμένουν από ένα ξενοδοχείο να ανταποκριθεί στις απαράμιλλες προσδοκίες, και αυτό περιλαμβάνει μια απρόσκοπτη εμπειρία από την κράτηση μέχρι το check-in. Ως αποτέλεσμα, η διαχείριση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας πρέπει να ενσωματωθεί στο συνολικό σύστημα διαχείρισης ακινήτων. Έτσι, οι γενικοί διευθυντές και οι διευθυντές εγκαταστάσεων μπορούν να εξασφαλίσουν ότι πολλά δωμάτια και ανέσεις είναι σε λειτουργία και είναι διαθέσιμα στους επισκέπτες.

3. Είναι το κλειδί για την προσφορά πρόσθετων, όπως υπηρεσίες spa, ιστορικά επισκεπτών, parking και πολλά άλλα

Η διαχείριση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας είναι επίσης υπεύθυνη για την επίβλεψη επιπλέον ανέσεων και υπηρεσιών που προσφέρονται από τις εγκαταστάσεις σας. Για παράδειγμα, οι εγκαταστάσεις spa πρέπει να διατηρούνται καθαρές. Το ιστορικό των επισκεπτών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πρόβλεψη των μέσων ποσοστών πληρότητας καθ ‘ όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ ο παρκαδόρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες. Έτσι, η ύπαρξη ενός συστήματος διαχείρισης όλων των τμημάτων της εμπειρίας των επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένου του check-in, των κρατήσεων σπα, του χώρου στάθμευσης και άλλων, είναι το κλειδί για να συνεχίσετε να προσφέρετε τέτοιες υπηρεσίες.

4. Τα συστήματα εγκαταστάσεων φιλοξενίας βελτιώνουν τις υπηρεσίες reception

Οι υπηρεσίες reception επωφελούνται επίσης από τη διαχείριση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας. Οι υπηρεσίες reception μπορούν να συνδέσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών με ανέσεις και προσφορές. Ως αποτέλεσμα, οι επαγγελματίες των εγκαταστάσεων φιλοξενίας μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε επισκέπτη.

5. Αυξάνει την απόδοση του προσωπικού και χτίζει την αφοσίωση των πελατών

Οι εμπειρίες των επισκεπτών βασίζονται στην απόδοση του ανώτερου προσωπικού. Επιπλέον, οι δραστηριότητες διαχείρισης εγκαταστάσεων, όπως η προληπτική, προληπτική συντήρηση, οι αναβαθμίσεις των υφιστάμενων συστημάτων και εξοπλισμού πληροφορικής και οι καθαρές εγκαταστάσεις πρέπει να πραγματοποιούνται πίσω από την κουρτίνα. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι εμπειρίες των πελατών είναι αδιάκοπες, εξηγεί ο Patrick Ryan του Hotel News ,ως εκ τούτου, δημιουργεί αφοσίωση στους πελάτες.

Βελτιώστε τις εμπειρίες των επισκεπτών με την αποτελεσματική διαχείριση εγκαταστάσεων φιλοξενίας

Τα υψηλότερα ποσοστά πληρότητας, τα καλύτερα σχόλια των επισκεπτών, λιγότερα παράπονα και λιγότερο παρεμβατικές δραστηριότητες, όπως η συντήρηση κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών, οδηγούν σε χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και ακόμη χαμηλότερες τιμές ανά διανυκτέρευση. Η αποτελεσματική, ολοκληρωμένη διαχείριση των εγκαταστάσεων φιλοξενίας δημιουργεί ένα win-win τόσο για το προσωπικό του ξενοδοχείου όσο και για τους επισκέπτες.

ΠΗΓΗ

Share: