Facility-Management

  ΡΟΗ
Νέα απόφαση για τις Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
Renewable & Storage #3 Forum
Το Ξενοδοχειακό Design, οι Πωλήσεις και το Housekeeping στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2021
Procurement Conference 2021
Πόλεις vs κλιματική αλλαγή: Ανάγκη για πληροφόρηση και δίκτυα στην Ελλάδα
Πως να κερδίσετε τον καθημερινό αγώνα για την άνεση των ενοίκων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η νέα (υποχρεωτική;) πραγματικότητα
5 συμβουλές για καλύτερη διαχείριση του προϋπολογισμού σας
Workplaces of Prosperity | STIRIXIS Group
Για 4η συνεχόμενη χρονιά διεξάγεται το Athens Investment Forum με κορυφαίους ομιλητές
Πυρκαγιές στην Ελλάδα | Πώς να βοηθήσετε
Η Manifest στους πιο ελκυστικούς εργοδότες της Ελλάδας
Συμβάσεις διαχείρισης εγκαταστάσεων: Λίγα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε
Τα “πράσινα” ξενοδοχεία πρωταγωνιστές του αύριο
Climatherm Energy 2022
Next
Prev

Sponsors:

Facility Management και Covid-19: Ένας διαρκής πόλεμος

Η διαχείριση εγκαταστάσεων και ο COVID-19 βρίσκονται σε πόλεμο. Η πανδημία Covid-19 διατάραξε ακόμη και τους πιο καλά διαχειριζόμενους χώρους εργασίας και ανέτρεψε την κανονικότητα. Από τότε που η πανδημία ανέλαβε, οι διαχειριστές εγκαταστάσεων αγωνίζονται για να διερευνήσουν νέες ευκαιρίες για απομακρυσμένη εργασία ή κοινωνικά μακρινούς χώρους εργασίας. Ο αγώνας μαίνεται καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να εξαπλώνεται και εμφανίζονται νέες πρακτικές διαχείρισης εγκαταστάσεων για την καταπολέμησή του.

Διαβάστε εδώ μια ματιά στις κορυφαίες εκτιμήσεις που αντιμετωπίζουν οι διευθυντές εγκαταστάσεων καθώς προσπαθούν να κρατήσουν τους υπαλλήλους ασφαλείς και να αποτρέψουν την περαιτέρω αναστάτωση.

Απολύμανση κτιρίων

Ο πρωταρχικός ρόλος της διαχείρισης εγκαταστάσεων στην αντιμετώπιση του COVID-19 είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας. Αυτό αρχίζει με την απολύμανση. Οι διαχειριστές εγκαταστάσεων πρέπει να αξιολογούν τα προγράμματα τους, τις καθημερινές πρακτικές καθαρισμού, την αποστείρωση σημείων και τα πρότυπα απολύμανσης για συγκεκριμένους χώρους εργασίας και, στη συνέχεια, να καθορίζουν αν αυτό είναι αρκετό!

Για πολλούς διαχειριστές εγκαταστάσεων, η απολύμανση κτιρίων σημαίνει εξερεύνηση νέων προϊόντων και πρακτικών που αντιμετωπίζουν ανησυχίες που αφορούν ειδικά τον coronavirus. Υπάρχουν μέτρα για την απολύμανση του εξοπλισμού κοινής χρήσης, όπως φωτοαντιγραφικές συσκευές και συσκευές κουζίνας; Χρησιμοποιούνται προϊόντα αποδεδειγμένα να εξαλείψουν την πιθανότητα να έρθει ο COVID-19 σε επαφή με το προσωπικό;

Αξιολογήστε το πλήρες πεδίο εφαρμογής της απολύμανσης του χώρου εργασίας και ευθυγραμμίστε το με τα πρότυπα CDC για τον καθαρισμό και την απολύμανση στο χώρο εργασίας. Να είστε προσεκτικοί καθώς όλες οι επιφάνειες μπορεί να είναι εν δυνάμει φορείς του ιού.

HVAC και αναγκαστική ποιότητα του αέρα

Επειδή ο COVID-19 εξαπλώνεται κυρίως μέσω αερομεταφερόμενων σταγονιδίων, η ποιότητα του αέρα αποτελεί σημαντική ανησυχία για τους διαχειριστές εγκαταστάσεων. Οι FMs θα πρέπει να συμβουλεύονται τις οδηγίες HVAC από την Αμερικανική Εταιρεία Μηχανικών Θέρμανσης, Ψύξης και Κλιματισμού (ASHRAE) και να τηρούν τις βέλτιστες πρακτικές για την αναγκαστική συντήρηση του αέρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι ανησυχίες ανώτατου επιπέδου περιλαμβάνουν την αντικατάσταση των φίλτρων HVAC με επιλογές υψηλής απόδοσης (διαβάστε: Covid-19 Workplace HVAC Checklist),καθώς και συντήρηση και συντήρηση για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα από τα συστήματα αναγκαστικής αέρα. Ο αναγκαστικός αέρας επηρεάζει ολόκληρο το κτίριο, γεγονός που το καθιστά αυτόνομο πυλώνα για τους διαχειριστές εγκαταστάσεων να εξετάσουν καθώς προετοιμάζουν έναν ασφαλέστερο χώρο εργασίας.

Κατόψεις και θέματα χώρου εργασίας

Ο επανασχεδιασμός του χώρου εργασίας αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα πολλών εταιρειών. Οι διαχειριστές εγκαταστάσεων και coronavirus είναι σε μια διελκυστίνδα για το τι είδους χώροι εργασίας είναι ασφαλή έναντι των χώρων που δεν είναι αποτελεσματικά σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές κοινωνικής αποστασιοποίησης. Τα FMs αντιμετωπίζουν προκλήσεις που κυμαίνονται από την αναδιάταξη ολόκληρου του χώρου εργασίας, τις μικρές προσαρμογές για συγκεκριμένους χώρους εργασίας και την υβριδοποίηση ορισμένων εννοιών.

Πέρα από τη δημιουργία ενός νέου σχεδίου ορόφων, οι διαχειριστές εγκαταστάσεων πρέπει επίσης να το αναπτύξουν και να ελέγξουν την αποτελεσματικότητά του, επανεκκινώντας αποτελεσματικά ολόκληρη τη διαδικασία εποπτείας τους. Αυτό έχει τις κυματιστές επιπτώσεις για άλλες πτυχές της διαχείρισης εγκαταστάσεων, όπως ο προγραμματισμός ακίνητων περιουσιών και ο προϋπολογισμός ή ακόμα και οι προβλέψεις ταμειακών ροών. Οι FMs πρέπει να αποκαταστήσουν την αποτελεσματικότητα του χώρου εργασίας και τον τρόπο με τον οποίο οι εγκαταστάσεις επηρεάζουν τη μεγαλύτερη επιχείρηση. Χωρίς ιδέα για το πόσο καιρό η πανδημία θα διαρκέσει, αυτό είναι ένα αποθαρρυντικό έργο για πολλούς διαχειριστές εγκαταστάσεων.

Νέες πολιτικές για το χώρο εργασίας

Ο αντίκτυπος του COVID-19 για τους διαχειριστές εγκαταστάσεων επεκτείνεται επίσης στις πολιτικές εγκατάστασης. Οι FMs αντιμετωπίζουν το επίπονο έργο της επανεκπαίδευσης των εργαζομένων και των επισκεπτών σχετικά με τον τρόπο αλληλεπίδρασης με το χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένων όλων και όλων των όντων σε αυτόν.

Εντολές μάσκας. Σωστή χρήση των κοινόχρηστων ανέσεων. Παράμετροι αποστασιοποίησης χώρου εργασίας. Υπάρχει μια πληθώρα νέων εκτιμήσεων διαχειριστές εγκαταστάσεων πρέπει να σχεδιάσουν και να θεσπίσουν. Αυτό απαιτεί σημαντικό χρόνο και ενέργεια και συνεχή εποπτεία για να διασφαλιστεί ότι οι πολιτικές ακολουθούνται, προσαρμόζονται και βελτιώνονται. Περιλαμβάνει επίσης τη συνεχή πρόσληψη πληροφοριών-αναθεωρημένες κατευθυντήριες γραμμές από το CDC, ΠΟΥ, OSHA, ASHRAE, και διάφορες άλλες οργανώσεις επιρροής επιφορτισμένη με τον καθορισμό των προτύπων για την ασφάλεια στο χώρο εργασίας.

Υπάρχει επίσης ένα απτό στοιχείο για την επιβολή των πολιτικών στο χώρο εργασίας: δημοσιεύτηκε σήμανση και τροποποιήσεις στο χώρο εργασίας. Για να βοηθήσουν τις νέες πολιτικές να επιτύχουν, οι διαχειριστές εγκαταστάσεων πρέπει να παρέχουν συνεχείς υπενθυμίσεις για το τι είναι αποδεκτό και κατάλληλο.

Υποστήριξη κατανεμημένου εργατικού δυναμικού

Με περισσότερους υπαλλήλους τηλεργασία, υπάρχει μεγαλύτερη έμφαση στην υποστήριξη για αναμειγνύονται ομάδες. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι FMs είναι η παροχή στους απομακρυσμένους εργαζόμενους και στις ομάδες εσωτερικού με την ψηφιακή υποδομή και τους συντονισμένους πόρους που χρειάζονται για να συνεργαστούν αποτελεσματικά. Ενώ μεγάλο μέρος του βάρους της δημιουργίας ψηφιακών πόρων βαρύνει τα τμήματα πληροφορικής, οι διαχειριστές εγκαταστάσεων εξακολουθούν να πρέπει να συντονίζουν τα έργα.

Η έννοια του χώρου εργασίας είναι τόσο ψηφιακή αυτή τη στιγμή όσο και φυσική. Για πολλά FMs, αυτή είναι μια προσαρμογή. Καθώς επιδιώκουν να υποστηρίξουν τις ολοένα και πιο κατανεμημένες ομάδες της εταιρείας, οι διαχειριστές εγκαταστάσεων πρέπει να διερευνήσουν σύγχρονες λύσεις που γεφυρώνουν τα κενά μεταξύ του πού και του τρόπου εργασίας των εργαζομένων.

Έμφαση στην καθαριότητα των εγκαταστάσεων και την ασφάλεια του εργατικού δυναμικού

Η διαχείριση των εγκαταστάσεων κατά τη διάρκεια του COVID-19 συνοψίζεται σε δύο σημαντικά σημεία εστίασης: την καθαριότητα των εγκαταστάσεων και την ασφάλεια των εργαζομένων. Όλα όσα κάνουν οι διαχειριστές εγκαταστάσεων πρέπει να υποστηρίξουν έναν ή και τους δύο αυτούς στόχους.

Είναι επίσης σημαντικό οι διαχειριστές εγκαταστάσεων να χρησιμοποιήσουν αυτό το χρόνο για να διερευνήσουν τάσεις και βέλτιστες πρακτικές που μπορεί να γίνουν πρότυπα στο μέλλον— υποστήριξη για ένα αναμεμειγμένο εργατικό δυναμικό ή έννοιες κοινωνικά μακρινού σχεδίου ορόφων, για παράδειγμα. Ο χώρος εργασίας συνεχίζει να εξελίσσεται κατά τη διάρκεια της πανδημίας coronavirus-είναι στο ς διευθυντές εγκαταστάσεων για να εξελιχθεί δεξιά παράλληλα με το.

ΠΗΓΗ

Περισσότερα Άρθρα